NOR-WAY Bussekspress logo

Endring av billett

Du har mulighet til å endre billetten din om du kjøpte den da du var innlogget på din profil på nor-way.no eller via NOR-WAY-appen.

Billetten kan du selv endre fram til 1 time før første avreisetidspunkt i billetten. Endringen gjør du ved å logge inn på Min side på nor-way.no.

Hvordan endres billetten?

  • Finn billetten din i listen over Aktive billetter i app eller på Min side på nor-way.no.
  • Velg: Endre billett
  • Legg inn ønsker for ny reise i reisesøket som kommer opp.
  • Velg ny ønsket reise og legg til de tilleggsfasilitetene du ønsker.
  • Bekreft endringen og betal eventuelt mellomlegg. 

Når du velger å endre billetten din så har du mulighet til å endre alle aspekter ved reisen din.

Du har mulighet til å endre

  • Avreisedato
  • Avgangstidspunkt
  • Avreise- og ankomststed
  • Antall billetter
  • Type billett (voksen, barn, honnør, student osv.)
  • Tilleggsfasiliteter (Ekstra bagasje, sykkel, barnestete osv.)


Ved endring av reise så vil den opprinnelige billetten bli arkivert og kan ikke brukes lenger. Referansenummeret ditt vil imidlertid stå uendret og kan brukes ved reise. Du vil få ny billett tilsendt på epost og blant dine aktive billetter på Min side / i app.

Retur-delen av tur/retur-billett kan ikke endres alene, men kun før første delen av reisen er brukt.

Merk at om du bestiller en reise som koster mer enn den opprinnelige billetten så betaler du differansen mellom billettene. Ved endring til en billigere reise vil du ikke få refundert beløp.

>> Informasjon om feilbestilling og refusjon av billett, se her

Back to top