Refusjon av billetter
Pga stor pågang hos kundeservice, oppfordrer vi alle til å bruke refusjonsskjema til å levere skriftlig refusjonsforespørsel, ikke ringe kundeservice.
Refusjon inntil 24 timer før avgang
Dersom du fyller ut og sender inn refusjonsskjemaet senest 24 timer før første avreisetidspunkt angitt i reisedokument, så refunderer vi billetten din. Tur-retur regnes som én billett og kan kun refunderes i sin helhet. Har du brukt første del av en tur/retur-billett, kan dermed ikke andre del refunderes.
Når billetten refunderes, tilbakeføres pengene automatisk til det samme kredittkortet som ble benyttet ved kjøp.
Feilbestilling
Ved feilbestilling refunderer vi billetten din dersom du leverer skriftlig refusjonsforespørsel (via skjema) umiddelbart, maks én time etter kjøp og minimum en time før avgang.
Reisegaranti ved streik
Reisegaranti i form av å få dekket alternative reiser og refundert beløp for kjøpt billett gjelder ikke i forbindelse med streik.
Refusjonsskjema