NOR-WAY Bussekspress logo

Feilbestilling og refusjon av billett

Du kan be om refusjon av billetten din som er kjøpt på nor-way.no. Refusjon meldes senest 24 timer før reise. Ved ventetid hos kundeservice og du trenger ikke få bekreftet refusjonen før reise.

Vi gir deg nå også mulighet til å endre billetten din. Om du kjøpte billett mens du var logget inn på din konto på nor-way.no så finner du endringslenke på billetten din på Min side. Billetten kan endres fram til 1 time før avgang. 

>> Les mer om endring av billett

Refusjon inntil 24 timer før avgang

Dersom du fyller ut og sender inn refusjonsskjemaet senest 24 timer før første avreisetidspunkt angitt i reisedokument, så refunderer vi billetten din. Tur-retur regnes som én billett og kan kun refunderes i sin helhet. Har du brukt første del av en tur/retur-billett, kan dermed ikke andre del refunderes.

Når billetten refunderes, tilbakeføres pengene automatisk til det samme kredittkortet som ble benyttet ved kjøp.

Feilbestilling

Ved feilbestilling refunderer vi billetten din dersom du leverer skriftlig refusjonsforespørsel (via skjema) umiddelbart, maks én time etter kjøp og minimum en time før avgang

Reisegaranti ved streik

Reisegaranti i form av å få dekket alternative reiser og refundert beløp for kjøpt billett gjelder ikke i forbindelse med streik.

Refusjonsskjema

 

Back to top