Ny logo og ny visuell profil

Høsten 2016 ble Flybussekspressen som eies av NOR-WAY Bussekspress, en del av Flybussen-alliansen og endret navn til Flybussen. Nå har vi som "Flybussen NOR-WAY" fornyet vår visuelle identitet og profil for å styrke vår posisjon og synlighet i tiden som kommer.

Flybussen NOR-WAY

Først ut ikledd ny logo, nytt mønster og fargedrakt er Flybussen linje FB11. Implementeringen av vår nye visuelle profil vil skje gradvis og blir etterhvert også å se på linje FB1 og FB3, som sammen utgjør "Flybussen NOR-WAY". Tanken bak designet og det sprakende mønsteret, er å illustrere det abstrakte landskapet man kan se fra flyvinduet. Fjell, bølger, solstråler, regn, snø, vind eller vann, her er det rom for å la fantasien blomstre.

Flybussen-alliansen og våre sjåfører er stolte av vårt nye utseende og håper at den også faller i smak hos våre reisende.

God tur!