NOR-WAY Bussekspress logo

Har ikke bussen din kommet til riktig tid, og du lurer på hvorfor?

Når du søker i reiseplanleggeren vil avvik vises under hver avgang. Om avgangstiden i billetten din har passert, vil ikke reisen dukke opp i reiseplanleggeren. Du finner da melding om avvik (stor forsinkelse, kansellering o.l.) nederst på siden.

Er bussen forsinket til holdeplassen der du venter? 

Når avgangstiden på den holdeplassen du skal reise fra er passert, vil det ikke lenger være mulig å søke opp avgangen i reiseplanleggeren. Dersom bussen ikke har kommet til riktig tid så vil du altså ikke finne informasjon om situasjonen gjennom å søke. 

Vi publiserer informasjon om avvik på disse avgangene nederst på denne siden. Dette er avvik som sene kanselleringer, alvorlige forsinkelser, tekniske problemer osv.  

Ser du etter avvik på en kommende/fremtidig avgang?  

Alle kommende avganger er synlige når du søker i reiseplanleggeren. Eventuelle avvik på avgangen vil vises tydelig i reiseplanleggeren (veiarbeid, forsinkelser osv).   

Merk at bussen kan være noen minutter forsinket pga. mye trafikk og andre ting som oppstår underveis. Vi beklager når dette skjer, men vær tålmodig og vent på busstoppet til bussen kommer. Melding om kortere forsinkelser vil ikke komme opp.

Har du andre spørsmål til avgangen?  

Kundeservice hjelper deg så fort de kan når du tar kontakt. Se åpningstider og hvordan du kontakter kundeservice. 

Vanlige spørsmål rundt reisen din finner du svar på under Spørsmål og svar om bussturen og Reiseinfo. 

 

Det er for tiden ikke meldt inn alvorlige avvik

Back to top